pray4sweden

Be, ge aldrig upp!

Kategori: Allmänt

Kära syskon,
Mycket händer i Sverige.
 
Det är upplopp här och var.
Bilbränder, folk som skadas, mörker!
Det är vår tur nu! Det är GUDS TUR NU!
Detta är mörkret före gryningen.
 
Ni ser överallt, precis som jag, hur mycket Sverige behöver Jesus just nu!
Så låt oss nu ta ett steg framåt,
Låt oss nu be om ännu mer helande över vårt land!
FRAMTIDENS böneämne är att varje dag be för vårt land och lägga Sverige i Guds hand!
Att alla vi i Guds familj ska få brinnande hjärtan och kraft till att göra skillnad!
 
Gud har utsett oss till att sprida Hans rike i denna värld
och det vi först och främst ska göra är att be för Sverige!
Sprida kärlek och respekt, vara oss själva,
för vi har Jesus i vårt hjärta, och när vi är oss själva speglas Hans rike ut i vår personlighet!
 
Så syskon, BE! GE ALDRIG UPP!
Hur mörkt det än ser ut att vara just nu så får jag syner och visioner varje dag om att en väckelse är påväg till Sverige! Den är nära! Gud är nära! AMEN! :D 
 
"Om nu Gud är för oss, vem kan då vara emot oss?" 
Är ett bibelord jag bär med mig i mitt hjärta varje dag,
för vet ni?
INGET ÄR STÖRRE ÄN VÅR GUD! 
DET FINNS INGEN SOM ÄR MÄKTIGARE!
 
Vi har inget att frukta, för Han som går framför oss är Herren som leder armén av änglar.
Han har gett oss en uppgift,
Han ger oss hjälp,
Han ger oss en möjlighet att uppleva något enormt,
Att se och hjälpa till när Sverige vänder till det bättre
 
Syskon, som jag skrivit flera gånger nu,
är ni med mig? Bra.
 
LET'S PRAY. 
 
 
Herre, Kom med Din Helige Ande över Sverige,
Ge oss kraft att fortsätta kämpa och att vara ljus i mörkret.
Hjälp oss att inte ge upp,
Vi lägger Sverige och alla problem i Dina trygga händer.
Amen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: